Батьківська сторінка


Шановні батьки!
Адміністрація КЗ «СЗШ № 2»
інформує вас про те,  що
з 25.05.2018 р.  по 31.08.2018 р.
у вашої дитини розпочалися канікули.
           Класний керівник     Лопатіна Оксана Леонідівна
провела з вашими дітьми цикл профілактичних бесід з техніки безпеки та попередження дитячого травматизму:
-    Правила поведінки під час літніх канікул;
-    Протипожежна безпека, користування газом та            електроприладами;
-     Обережно - вибухонебезпечні предмети!;
-     Будьте обережні на залізниці!
-     Увага: обірваний провід!;
-     Обережно: дикі тварини!;
-     Правила дорожнього руху;
-     Профілактика правопорушень, бродяжництва, жебратства;
-     Профілактика негативних явищ серед учнів (наркоманія, токсикоманія, алкоголізм, тютюнокуріння);
   -        Щодо поводження на воді та біля водоймищ
   -        Щодо запобігання випадків перенагріву
        Звертаємо вашу увагу на організацію відпочинку вашого(ої)  сина (доньки) під час канікул. Приділяйте, будь ласка, більше уваги своїй дитині. Залучайте до виконання домашніх обов’язків. Тримайте під контролем проведення дозвілля сином (донькою) за межами дому. Проводьте  роз’яснювальні бесіди. Обмежте перебування вашої дитини за межами дому у вечірній час. Не дозволяйте дітям відвідувати місця, де вживаються спиртні напої.
      Нагадуємо: батьки/опікуни особисто несуть повну  відповідальність за збереження життя та здоров’я дітей у        позаурочний, позашкільний час та під час канікул.
                     Класний керівник                         О.Л.Лопатіна




24 трвня 2018 року
відбудуться батьківські збори
у 20 кабінеті о 17.00


До уваги батьків та учнів! 

На виконання наказу управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради від 05.02.2018 року з 06 лютого 2018 року у закладах освіти м. Покров оголошено КАРАНТИН.



Шановні батьки!
З 30 грудня 2017 по 12 січня 2018

Навчальні заняття 

у ІІ семестрі розпочинаються 

з 15.01.2018р. 

за розкладом знаменника.



23.12.2017 р.
відбудуться батьківські збори!!!
Черга денна:
1. Попередній аналіз успішності учнів 
10 класу за І семестр 2017-1018 н.р.
2. Попереднє працевлаштування 
3. Особливостіреєстрації для участі в ПРОБНОМУ ЗНО - 2018 

4. Перебування дітей під час зимових канікул

ШАНОВНІ БАТЬКИ!
З 13 ЖОВТНЯ РОЗПОЧАЛИСЯ 

Шановні батьки!
Адміністрація КЗ «СЗШ № 2»
інформує вас про те,  що
з 26.05.2017 р.  по 31.08.2017 р.
у вашої дитини розпочалися канікули.
           Класний керівник     Лопатіна Оксана Леонідівна
провела з вашими дітьми цикл профілактичних бесід з техніки безпеки та попередження дитячого травматизму:
-    Правила поведінки під час літніх канікул;
-    Протипожежна безпека, користування газом та            електроприладами;
-     Обережно - вибухонебезпечні предмети!;
-     Будьте обережні на залізниці!
-     Увага: обірваний провід!;
-     Обережно: дикі тварини!;
-     Правила дорожнього руху;
-     Профілактика правопорушень, бродяжництва, жебратства;
-     Профілактика негативних явищ серед учнів (наркоманія, токсикоманія, алкоголізм, тютюнокуріння);
   -        Щодо поводження на воді та біля водоймищ
   -        Щодо запобігання випадків перенагріву
        Звертаємо вашу увагу на організацію відпочинку вашого(ої)  сина (доньки) під час канікул. Приділяйте, будь ласка, більше уваги своїй дитині. Залучайте до виконання домашніх обов’язків. Тримайте під контролем проведення дозвілля сином (донькою) за межами дому. Проводьте  роз’яснювальні бесіди. Обмежте перебування вашої дитини за межами дому у вечірній час. Не дозволяйте дітям відвідувати місця, де вживаються спиртні напої.
      Нагадуємо: батьки/опікуни особисто несуть повну  відповідальність за збереження життя та здоров’я дітей у        позаурочний, позашкільний час та під час канікул.
                     Класний керівник                         О.Л.Лопатіна


18.05.2017 р.
відбудуться батьківські збори!!!
Черга денна:
1. Попередній аналіз успішності учнів 
9 класу за ІІ семестр 2016-1017 н.р.
2. Здача учнями Державної підсумкової  атестації
3. Попереднє працевлаштування 

4. Перебування дітей під час літніх канікул
ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ

20 порад як поводитися в місці спокою

Похожее изображение

Наближається великий весняний цикл поминальних свят (Чистий Четвер, Великдень, Радуниця, Духів день). Більша частина людей піде на могилки щоб провідати і принести требу родичам. Не всі знають, яких правил потрібно притримуватись, щоб не нашкодити собі в такому місці. Цей матеріал допоможе вам розібратись у всіх тонкощах. Могилки – одне з тих місць, що буквально пронизане найрізноманітнішими забобонами, традиціями і віруванням. Це й не дивно, адже смерть – явище надзвичайно загадкове і досі повністю не зрозуміле. Саме тому люди здавна, спостерігаючи за певними явищами і подіями, розробили цілу систему правил поведінки в такому «несприятливому» місці. Дотримуватися їх чи ні – це особиста справа кожного, але не завадить знати бодай найголовніші з подібних вірувань. Тож все по порядку:

1. Якщо немає бажання або погане самопочуття – краще не їздити на цвинтар.
2. На кладовище потрібно ходити лише вдень до заходу сонця.
3. Щоб уберегтися від неприємностей, треба заходити і виходити з цвинтаря тільки через ворота.
4. Ніколи не приходьте з пустими руками, з собою можна взяти їжу, копійки, квіти і залишити їх на могилі. (але не рахуйте копійки "порахуєш гроші на могилі, назавжди з ним розлучишся").
5. Суворий, зручний одяг по погоді без шортів і міні. Ноги і руки повинні бути максимально закриті.
6. Слід приходити тільки з покритою головою інакше випаде волосся, яке може бути використане в чорних ритуалах.
7. Приходити на місце спокою в нетверезому вигляді заборонено, ви можете сказати багато зайвого в такому стані, а на цвинтарі взагалі бажано стежити за тим, про що ви розмовляєте.
8. Не можна часто ходити на цвинтар і довго прогулюватись між могилами та пам'ятниками.
9. Не можна ходити по могильним горбах – для цього існують спеціальні стежки, доріжки.
10. Забороняється використовувати цвинтарну воду для пиття. Питну необхідно привезти з будинку або купити по дорозі.
11. Дітям, годуючим мамам, вагітним жінкам, жінкам з грудною дитиною не можна йти на похорон і відвідувати кладовище. (діти до 7 років чутливі до негативної енергетики).
12. Якщо вже з вами пішли діти, не дозволяйте їм голосно сміятися, бігати чи гратися в рухливі ігри.
13. З могил не можна брати цукерки, хліб, печиво, крашанки, які лежать на у мисці, чи на папері а також ті, що лежать на голій землі, пам'ятнику, надгробній плиті, бо вони призначені для небіжчика, їсти їх теж не можна.
14. Нічого не можна брати, навіть дорогі та коштовні речі. Вони просякнуті «мертвою» енергетикою і скорботою. Вам точно потрібна така енергетика в будинку?
15. Не співайте і не кричіть на цвинтарі.
16. Заборонено брати додому квіти на розсаду (навіть з алей та квітників).
17. Фотографуватись на цвинтарі заборонено. На зробленому знімку залишиться відбиток всього негативу, який знаходиться на цьому місці.
18. Йти з кладовища можна тільки тим шляхом, по якому ви прийшли туди.
19. Коли йдете з кладовища, зверніться до покійних подумки: "Нам нехай здоровиться, а вам легко лежиться".
20. Щоб позбутися негативної енергії місця, де ви побували, візьміть пляшку чистої води і на виході омийте обличчя, руки і ноги.
Наші предки по приході із могилок додому, відкривали засувку печі і заглядали на жар, тліючі вуглинки, таким чином позбавляючись від впливу того, що побачили. Якщо людина без поваги відноситься до покійних і того місця, де вони знайшли свій останній притулок, то це може закінчитися вельми плачевно. Тому виконуйте прості правила перебування в цьому місці і намагайтеся навідуватися туди якомога рідше.



Картинки по запросу вітання з пасхою

10 ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ У ХРАМІ

Церква – місце особливої присутності Бога, і перебувати у ній слід з любов’ю і острахом.Похожее изображение

1. Готуючись піти до храму, треба обов’язково примиритися з тими, хто щось має проти нас, перепросити всіх, кого ми скривдили. Коли ж не можна перепросити скривджених особисто, то перепросіть їх бодай у своєму серці.

2. Коли йдете до церкви, постарайтесь, щоб ваш зовнішній вигляд був бездоганний, адже ви йдете до Божого дому. Не потрібно, йдучи до храму, наслідувати на всі лади нашу праматір Єву в раю, яка там не носила жодного одягу. Церква не є тим місцем, де є доречним показувати новинки свого гардеробу чи принади тіла. Одяг наш має бути скромним, чистим і акуратним. Не варто також наносити яскравий макіяж, користуватися помадами, особливо тоді, коли ви збираєтесь приступати до Св. Причастя, цілувати св. Євангеліє, ікони. Не варто користуватися парфумами з різким запахом, бо навколо нас є багато вірних, серед яких є люди, які мають алергію на запахи. Часто ми самі можемо спричинитися до того, що через нашу непоміркованість ближній не зможе вислухати Святу Літургію.

3. У храм дозволяється входити жінкам під час вагітності та інших біологічних періодів.

4. Перед входом до храму не забудьте вимкнути свій мобільний телефон!

5. Увійшовши в храм перед початком служби, слід перехрестись, поцілувати ікону на тетраподі і зробити три малих поклони, звернувшись до Царських воріт, пам’ятаючи, що у вівтарі на Престолі у Святих Дарах перебуває Сам Господь Ісус Христос. За бажанням, можна подати записку-поминання за здоров’я живих чи записку за упокій померлих, а також ставити свічки перед тим чи іншим образом.

6. Робіть хреснезнамено правильно і з увагою: перші три пальці правої руки з’єднуємо разом в честь Пресвятої Тройці; два останніх — безіменний і мізинець – прикладаємо до долоні; це означає дві природи Ісуса Христа: Він Бог і людина. Склавши правильно пальці, не поспішаючи прикладаємо їх до чола, грудей, правого і лівого рамена.

7. У Храмі під час Богослужіння мовчазним поклоном привітайтеся зі знайомими. В інший час відповідайте на вітання “Слава Ісусу Христу!” – “Навіки слава”, або “Слава навіки Богу”; “Христос воскрес!” – “Воістину воскрес!”, “Христос народився!” – “Славімо Його”.

8. Якщо приходите з дітьми, стежте, щоб вони поводилися скромно і не шуміли, привчайте їх до молитви. Якщо дітям потрібно піти, скажіть, щоб, перехрестилися і тихо вийшли, або самі виведіть їх. Коли проходитечерез середину храму, навпроти Царських воріт, призупиніться і, хрестячись, поклоніться.

9. Перед Причастямскладіть руки на груди навхрест, праву поверх лівої, поклоніться і підійдіть до Христа з вірою і любов’ю, щоб прийняти Його святі Тіло і Кров. Після Причастя подякуйте Ісусу за всі його добродійства для вас.

10. Перебувати в храмі потрібно до повного закінчення Богослужіння. Залишати храм до закінчення Богослужіння можна лише в разі хвороби або негайної потреби. Вийшовши з храму, розважайте про Божі речі, пам’ятаючи свою участь у Безкровній Жертві Сина Божого, яку тепер ви маєте продовжувати добрими ділами і християнським життям.«Нехай світить перед людьми ваше світло, щоб вони, бачивши ваші добрі вчинки, прославляли вашого Отця, що на небі» (Мт. 5, 16)

У ХРАМІ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ

































Кiлькiсть переглядiв: 13
0Картинки по запросу вітаю з 8 березня
Картинки по запросу безпечний інтернет

На сайті подано доступну, практичну інформацію з Інтернет-безпеки, що дозволить навіть початківцям ефективно використовувати ресурси мережі й захистити себе від небажаного контенту. Матеріали для дітей, батьків і вчителів (інтерактивні сценарії, короткі тести, готові плани уроків), завдяки яким діти зможуть освоїти основи безпечної роботи в Інтернеті.
            Інститут інноваційних технологій і змісту освіти презентує новостворений навчально-методичний посібник для загальноосвітніх навчальних закладів «Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі» (авт.. Кочарян А.Б., Гущина Н.І.), який висвітлює використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, містить статистичні дані про використання молоддю мережі Інтернет. Окремим розділом подаються методичні рекомендації для вчителів з формування у дітей компетенцій грамотного використання Інтернет-ресурсів.

«Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі»

Листи:

Лист МОН України № 1/9-768 від06.11.09 «Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів» [0]

Лист МОН України № 1/9-916. Від 28.12.09 «Про проведення дня безпечного Інтернету» [0]

Лист МОН України № 1/9-815. Від 11.11.10 «Про проведення конкурсу «Онляндія в моїй школі» [0]


Спеціальні веб-ресурси:

·         http://www.onlandia.orq.ua [1]

Програмне забезпечення для блокування небажаної інформації на сайтах:

·         TMeter  [5]

·         Traffic Inspector для школы [6]

·          Windows Live 2011 [7]

·         KinderGate Родительский Контроль [8]

·         Norton Add-on Pack [9]

·         Raspersky Internet Securiti 2011 [10]

·         Один дома [11]


·         Интернет Цензор [12]


ШАНОВНІ БАТЬКИ!
17.03.2016 Р. (ЧЕТВЕР)
О 17.30 ВІДБУДУТЬСЯ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ.
ЯВКА ОБОВ’ЯЗКОВА!

 

 Вітаємо всіх з Масляною!



Дорогі мами, бабусі та наші дівчата вітаємо вас зі святом весни 8 березня! А також нашу любу Оксану Леонідівну.

 

 

Щиро вітаємо вас з днем св. Валентина!

Нехай у вашому житті завжди буде кохання.

 




Нехай Хрещення Господнє в хату, 
Радості вам принесе багато, 
Розбудить приспані Надії, 
Добром і Щастям Вас засіє, 
Водицею окропить та любов’ю, 
І подарує вам міцне здоров’я! 
Вітаю з Хрещенням Христовим!




Шановні батьки, прошу звернути вашу увагу на дотримання дітьми правил техніки безпеки під час зимових канікул . Перегляньте інформацію за цим посиланням


Поради батькам
Шановні батьки, пам'ятайте, що основна діяльність підлітка - не навчання, а спілкування з однолітками. Відносини з товаришами - у центрі життя підлітка, вони визначають конкретні сторони його життєдіяльності. Тепер дитині вже мало перебувати серед ровесників, для нього важливо займати таку позицію, яку йому хотілося.
На соціальний статус у колективі більше не впливає успішність навчання і стосунки з учителем, тепер важливим стає те, як дитина налагоджує свої стосунки з ровесниками. Поняття "хороший учень" більше ототожнюють з поняттям "хороший товариш", тобто доросла мораль не збігається з дитячою, але щоб залишитися "хорошим товаришем", хороший учень повинен дати списати. Тому значно зростає вірогідність конфліктів з однолітками та вчителями.
Щоб завоювати увагу і повагу ровесників, підлітки вдаються до різноманітних методів - від повного і бездумного наслідування "лідерам" до порушення дисципліни і різноманітних асоціальних проявів. Акцентуйте увагу дитини на тому, що важливо розвивати свої найкращі здібності, реалізовувати інтереси, заохочуйте прояв хобі. Не вимагайте однакової успішності з усіх предметів, адже кожній дитині притаманні свої особисті схильності і здібності.

Мотиваційна криза.

У вашої дитини спостерігається так званий "Мотиваційний вакуум", коли ближня зовнішня мотивація навчання (оцінка, похвала, примус) вже не влаштовує дитини, а далека внутрішня (жадібність пізнання, успішна соціалізація в перспективі) ще не виникла, не сформувалася. Якщо ще в молодшому шкільному віці у дитини над зовнішнім мотивом переважав пізнавальний, то для нього просто змінюється характер процесу навчання: тепер воно не обмежується старанним виконанням завдання вчителя, а набуває форми самостійної пошукової діяльності. Робіть ставки на будь-які прояви самостійності дитини, сформуйте в сім'ї культ знань, а не культ оцінки, демонструйте особистий приклад отримання емоційної насолоди від процесу пізнання. Не забувайте, що в цей період в нервових центрах процеси збудження переважають над гальмуванням. На початку з'являється зайва метушливість, а потім наступає сонливість, або ж, навпаки, сильна збудливість. При цьому обсяг виконаної роботи збільшується, а якість зменшується - зростає відсоток помилкових дій. Тому не примушуйте своїх дітей додатковими завданнями. Важливо пам'ятати, що молодші підлітки потребують, перш за все, в правильному режимі роботи, активний відпочинок на свіжому повітрі, який забезпечить запобігання емоційно-психічних перевантажень.

Емансипація.

(Звільнення від опіки дорослих, прагнення незалежності, самостійності, відчуття дорослості, негативізм) - це теж не проблема.
Людина в цьому віці вже зовсім не дитина, але ще не дорослий. Він прагне переосмислити свій погляд на навколишній світ. Тобто дитина перестає «на віру» сприймати все те, що вона в готовому вигляді приймає від дорослих, а прагне виробити власні погляди, власну думку, яка часто суперечить поглядам дорослих. Взнавайте право дитини на власну думку, на самостійність вибору і на помилку. Радиться з ним у вирішенні сімейних проблем, звертайтеся до нього за допомогою, не уступіться вибачень перед дитиною, коли це дійсно потрібно.
Криза самооцінки.
Мислення молодшого підлітка набуває критичність, дитина ставить під сумнів все, що говорить дорослий. Вам, напевно, це теж не подобається? Але знайте, що і вашій дитині зараз нелегко. Адже він починає перебільшувати свої недоліки, причини непорозумінь з навколишнім світом знаходить тільки в собі. Самооцінка різко знижується. Тому так важливо частіше хвалити підлітків, підшукуючи конкретні контраргументи для їх переконання. Дитина в цьому віці потребує в загальній позитивній оцінці своєї особистості незалежно від конкретних результатів. Потрібно робити акценти на сильних сторонах особистості підлітка, на її позитивних рисах.

                                          Найголовніша порада.

Любіть дитину з усіма його недоліками, не бійтеся визнати і свою недосконалість. А ще навчіть його просто бути щасливим, демонструючи своє життєве кредо: "Хочеш бути щасливим - так будь їм!". Підліткову психіку іноді називають періодом гормональної дурості. Пошук і становлення свого "Я" - це вивільнення від впливу дорослих і спілкування з однолітками. У сім'ях, де панує повага, де кожен має право голосу, знає свої права і обов'язки, реакції емансипації проходять більш м'яко і породжують менше конфліктів.
                                                    ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ ПІДЛІТКІВ
• Якщо дитину постійно критикують - вона вчиться ненавидіти.
• Якщо дитину висміюють - він стає замкнутим.
• Якщо дитину хвалять - вона вчиться бути вдячним.
• Якщо дитину підтримують - вона вчиться цінувати себе.
• Якщо дитина зростає в докір - він буде жити з постоянним "комплексом провини".
• Якщо дитина зростає в терпимості - вона вчиться розуміти інших.
• Якщо дитина зростає в чесності - вона вчиться бути справедливим.
• Якщо дитина зростає в безпеці - вона вчиться довіряти людям.
• Якщо дитина росте у ворожнечі - вона вчиться бути агресивною.
• Якщо дитина зростає в розумінні і доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у світі і бути щасливим.
                                              10 ПОРАД  БАТЬКАМ  ПІДЛІТКІВ
1. У підлітковому віці діти починають оцінювати життя своїх батьків. Підлітки, особливо дівчатка, обговорюють поведінку, вчинки, зовнішній вигляд мам і тат, вчителів, знайомих. І постійно порівнюють. У якийсь момент результат цього зіставлення позначиться на ваших відносинах з сином або дочкою. Він може бути для вас як приємним, так і неприємним. Так що, якщо не хочете вдарити в бруд обличчям, починайте готуватися до цієї оцінки, як можна раніше.
2. Головне у ваших взаєминах з дитиною - взаєморозуміння. Щоб встановити його, ви повинні проявляти ініціативу і не таїти образ. Не слід як іти на поводу миттєвих бажань дитини, так і завжди опиратися їм. Але якщо ви не можете або не вважаєте потрібним виконати бажання сина або дочки, потрібно пояснити, чому. І взагалі, розмовляйте більше зі своїми дітьми, розповідайте про свою роботу, обговорюйте з ними їхні справи, іграшкові або навчальні, знайте їх інтереси і турботи, друзів і вчителів. Діти повинні відчувати, що ви їх любите, що в будь-якій ситуації вони можуть розраховувати на вашу пораду і допомогу і не боятися глузування або зневаги. 
Підтримуйте впевненість дітей в собі, в своїх силах, в тому, що навіть при певних недоліках (які є у кожного) у них є свої незаперечні переваги. Стратегія батьків - сформувати у дитини позицію впевненості: «все залежить від мене, в мені причина невдач або успіхів. Я можу домогтися багато чого і все змінити, якщо зміню себе».
У виховному процесі неприпустима конфронтація, боротьба вихователя з вихованцем, протиставлення сил і позицій. Тільки співпраця, терпіння і зацікавлена участь вихователя в долі вихованця дають позитивні результати.
3. Дивуйте - запам'ятається! Той, хто робить несподіване і сильне враження, стає цікавим і авторитетним. Що приваблює дитину в дорослому? Сила - але не насильство. Знання - згадайте, наприклад, одвічні «чому?» у малят. На яку їх частку ви зуміли зрозуміло і повно відповісти? Розум - саме в підлітковому віці з'являється можливість його оцінити. Уміння - тато вміє кататися на лижах, лагодити телевізор, водити машину... А мама малює, готує смачні пиріжки, розповідає казки... Зовнішній вигляд - його більшою мірою цінують дівчатка. Життя батьків, їх звички, погляди мають набагато більший вплив на дитину, ніж довгі повчальні бесіди. Важливе значення для підлітків мають і ваші доходи. Якщо ви в цій області конкурентоздатні, заздалегідь подумайте, що ви можете покласти на іншу чашу ваг, коли ваша дитина підросла поставить вас перед цією проблемою.
4. Ви хочете, щоб ваша дитина була міцною і здоровою? Тоді навчіться самі і навчіть його основам знань про свій організм, про способи збереження і зміцнення здоров'я. Це зовсім не означає, що ви повинні освоїти арсенал лікаря і призначення різних ліків. Ліки - це лише «швидка допомога» в тих випадках, коли організм не справляється сам. Ще Тіссо стверджував: «Рух може за своєю дією замінити всі ліки, але всі лікувальні засоби світу не в змозі замінити дію руху». Головне - навчити організм справлятися з навантаженнями, насамперед фізичними, тому що воно тренує не тільки м'язи, але і всі життєво важливі системи. Це праця чимала і регулярна, але і вона дає людині «почуття м'язової радості», як назвав це відчуття майже сто років тому великий лікар і педагог П.Ф. Лесгафт. Звичайно, фізичні і будь-які інші навантаження повинні відповідати віковим можливостям дитини. 
До речі, тільки фізичні вправи, у тому числі і на уроках фізкультури, можуть пом'якшити шкоду від багатогодинного сидіння за партою. Так що не поспішайте звільняти дитини від фізкультури. Це не принесе йому навіть тимчасового полегшення у напруженому шкільному житті. Навіть якщо у нього є хронічне захворювання (і тим більше!), йому необхідно займатися фізкультурою, тільки за спеціальною програмою.
І абсолютно необхідно, щоб дитина розуміла: щастя без здоров'я не буває.
5. Скільки часу в тиждень ви проводите зі своїми дітьми? За даними соціологічних опитувань, більшість дорослих в середньому присвячують дітям не більше 1,5 години в тиждень! І як сюди втиснути розмови по душах, походи в театр і на природу, читання книг і інші спільні справи? Звичайно, це не вина, а біда більшості батьків, які змушені проводити на роботі весь день, щоб наповнити бюджет сім'ї. Але діти не повинні бути надані самі собі. Добре, якщо є бабусі і дідусі, здатні взяти на себе частину проблем виховання. А якщо їх немає? Обов'язково подумайте, чим буде займатися ваша дитина в години, вільні від навчання і приготування уроків. Спортивні секції (не забудьте самі поспілкуватися з тренером) не просто займуть час, а допоможуть зміцнити здоров'я і розвинуть рухові навички та вміння. У будинку дитячої творчості можна навчитися шити, будувати літаки, писати вірші. Нехай у дитини буде свобода вибору заняття, але він повинен твердо знати: часу на неробство й нудьгу у нього немає.
6. Бережіть здоров'я дитини і своє, навчитеся разом з ним займатися спортом, виїжджати на відпочинок, ходити в походи. Який захват відчуває дитина від звичайної сосиски, засмаженої на багатті, від шматочки чорного хліба, який знайшовся в пакеті після повернення з лісу, де ви разом збирали гриби. А день, проведений у гаражі разом з батьком за ремонтом автомобіля, здасться хлопчиськові святом більш важливим, ніж катання в парку на самому «крутому» атракціоні. Тільки не пропустіть момент, поки це дитині цікаво.
Те ж саме стосується і звички до домашніх справ. Маленькому цікаво самому мити посуд, чистити картоплю, пекти з мамою пиріг. І це теж можливість розмовляти, розповідати, слухати. Пропустили цей момент - «вберегли дитину, щоб не бруднив руки, всі - помічника позбулися назавжди.
7. Бажання дорослих уникнути розмов з дітьми на деякі теми привчає їх до думки, що ці теми заборонені. Ухильна або спотворена інформація викликає у дітей необґрунтовану тривогу. І в той же час не треба давати дітям ту інформацію, яку вони не запитують, з якої поки не можуть впоратися емоційно, яку не готові осмислити. Кращий варіант - дати прості і прямі відповіді на запитання дітей. Так що і самим батькам треба всебічно розвиватися не тільки в області своєї спеціальності, але і в області політики, мистецтва, загальної культури, щоб бути для дітей прикладом моральності, носієм людських чеснот і цінностей.
8. Не оберігайте підлітків надмірно від сімейних проблем, як психологічних (навіть якщо сталося нещастя, чия-то хвороба або відхід з життя, - це загартовує душу і робить її більш чутливою), так і матеріальних (це вчить знаходити вихід). Підліткові необхідні позитивні і негативні емоції. Для успішного розвитку дитини корисно зрідка відмовляти йому в чому-небудь, обмежувати його бажання, тим самим готуючи до подолання подібних ситуацій в майбутньому. Саме вміння справлятися з неприємностями допомагає підліткові сформуватися як особистості. Роль дорослої людини полягає насамперед у тому, щоб допомогти дитині стати дорослим, тобто навчити його протистояти дійсності, а не тікати від неї. Відгороджуючи дитини від реального світу, нехай навіть з найкращими намірами, батьки позбавляють його можливості придбати життєвий досвід, знайти свій шлях.
Ніколи не брешіть дитині, навіть якщо це продиктовано кращими переконаннями і турботою про його спокій і благополуччя. Діти якимось невідомим чином відчувають брехня в будь-якій формі. А того, хто обдурив раз-інший, довіри чекати вже не доводиться.
9. Якщо ви вже встигли наробити помилок у вихованні, вам буде важче, ніж на початку шляху. Але якщо у свого вихованця ви виявите хоч крапельку хорошого і будете потім спиратися на це гарне в процесі виховання, то отримаєте ключ до його душі і досягнете хороших результатів.
Такі прості і місткі поради вихователям можна зустріти в старовинних педагогічних посібниках. Мудрі педагоги наполегливо шукають навіть в погано вихованій людині ті позитивні якості, спираючись на які можна домогтися стійких успіхів у формуванні всіх інших.
10. Якщо ви зрозуміли, що були не праві, нехтували думкою сина або дочки в будь-яких важливих для них питаннях, не бійтеся зізнатися в цьому спочатку собі, а потім і дитині. І постарайтеся не повторювати цю помилку знову. Довіру легко втратити, а відновлювати її довго і важко.
ПОРАДИ БАТЬКАМ ВІД СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
ЧОМУ ПІДЛІТКИ ПОЧИНАЮТЬ ПАЛИТИ, ВЖИВАТИ АЛКОГОЛЬ?
Результати обслідувань учнів, які мають шкідливі звички, дозволили скласти так званий рейтинг причин, що, на думку самих підлітків, відіграли найважливішу роль у прийнятті ними згубного рішення:
1. Бажання походити на своїх друзів, знайомих, відповідати своїй групі однолітків.
2. Бажання відчути нові приємні відчуття, про які так багато розповідають освічені знайомі.
3. Цікавість, прагнення випробувати себе у новій, майже екстремальній ситуації.
4. Вплив авторитетної для підлітка людини.
5. Прагнення забутися, розслабитися, зняти напруг, неприємні відчуття.
6. Прагнення демонстративного протесту.

ЧИ ВАРТО ОБГОВОРЮВАТИ З ДИТИНОЮ ПРОБЛЕМУ ШКІДЛИВИХ ЗВИЧОК, ЯКЩО ВОНИ Є У БАТЬКІВ?
Існує дві головні причини, через які батьки ухиляються від розмов з дитиною про тютюн та алкоголь:
1. батьки вважають, що не мають права говорити про це, адже самі палять або вживають алкоголь;
2. батьки не вважають за необхідне торкатись цієї проблеми, тому що самі не палять і не вживають алкоголь і гадають, що їхнього прикладу для дитини достатньо.
Проте, на практиці буває і так, що позитивна атмосфера в родині сама по собі не виховує в дитині протидію зовнішньому впливу. Тож і в цьому випадку підлітку потрібна батьківська порада.
Що ж допоможе дитині протистояти біді?
- внутрішній самоконтроль і визначення життєвої мети;
- любов до батьків, бажання бути поряд з ними;
- можливість активної участі в суспільному житті ( відвідування гуртків, спортивних секцій);
- бажання вчитися, успіхи в навчанні;
- визнання і заохочування з боку оточуючих.
ЯК ДІЗНАТИСЯ, ЩО ДИТИНА ЩОСЬ ВЖИВАЄ?
Багато батьків побоюються того, що їхня дитина робить чимало небезпечних речей, а вони про це не підозрюють. Батьки мають обов’язково звернути увагу на такі зміни у поведінці дитини:
1. Раптова зміна друзів.
2. Різке погіршення поведінки.
3. Зміна у харчуванні, смакових звичках.
4. Випадки забудькуваті, недоладної мови.
5. Різкі зміни настрою.
6. Повна втрата попередніх інтересів.
7. Раптові порушення координації рухів.
8. Часте згадування наркотиків, алкоголю під час жартів та розмов.
9. На фоні повного здоров’я - розширені зіниці, почервонілі очі, кашель, нежить, блювання.
Однак бути уважним до дитини - це не значить пильно наглядати за кожним її кроком і підозрювати в усьому поганому. Це значить - любити і підтримувати її.
Превентивну роботу необхідно спрямувати передусім на неповнолітніх. Педагогічний аспект виховання дітей молодшого шкільного віку, схильних до негативних проявів у поведінці, нині вивчено мало. Стосується він спадкоємності в роботі дошкільної і шкільної ланок. Цей процес виховної діяльності потребує особливої уваги з ряду причин:
1. Старший шкільний період - останній етап початкової ланки соціалізації дитини на рівні дитячого садка. В цьому віці відбуваються істотні зміни в психічному житті дитини. Така зміна життєвої позиції призводить до прояву або посилення вже наявних відхилень у поведінці дитини, а також виникнення нових труднощів у пристосуванні до майбутнього шкільного життя.
2. Існує дуже обмежена кількість досліджень, які враховували б нову суспільно-політичну й соціально-економічну ситуацію в країні, що істотно впливає на завдання педагогічної діяльності, потребує нових підходів до організації виховання дітей.
3. Великий вплив на формування особистості дитини, на виникнення і розвиток негативних проявів у поведінці має склад сім’ї, загально освітній рівень батьків та їхні виховні позиції.
Тривожить поглиблення останнім часом кризи самооцінки дітей підліткового віку. Причина криється у відсутності можливості задовольнити потребу підлітка в суспільному визнанні, що в свою чергу, затримує його особистісне самовизначення. Тому підлітки тягнуться до інтимно-особистісного і стихійно-групового спілкування з однолітками (вуличні компанії, неформальні групи, де взаємне непорозуміння підлітків із дорослими переходить в інтеграцію).
Саме в процесі стихійно-групового спілкування стійкого характеру набувають агресивність, підвищена тривожність, замкнутість тощо.
Проблема пияцтва й алкоголізму в підлітковому віці останнім часом стала дуже актуальною. За статичними даними, до 80% дорослих, хворих на алкоголізм, почали зловживати алкоголем саме в підлітковому віці. У підлітків дуже швидко відбувається психічна деградація. Їхній інтелектуальний розвиток не відповідає вікові.
ПРОФІЛАКТИКА
 (ОБОВ'ЯЗКОВА СПІВПРАЦЯ ПЕДАГОГІВ І БАТЬКІВ):
- учнів треба ознайомити з деяким мінімумом соціально-психологічних знань загартування волі з орієнтацією на гідні приклади; слід формувати в них правильну самооцінку;
- групу, що орієнтується на вжиток алкоголю, слід роз’єднати;
- засоби покарання мають бути обґрунтованими і справедливими.
ПОРАДИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДОВІРИ МІЖ ПІДЛІТКОМ І ДОРОСЛИМИ В КРИЗОВИЙ ДЛЯ НИХ ПЕРІОД:
1. Уважно вислухайте підлітка. Прагніть до того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його.
2. Запропонуйте свою підтримку та допомогу.
3. Поцікавтеся, що зараз найбільше турбує підлітка.
4. Упевнено спілкуйтеся з підлітком.
5. У спілкуванні з підлітком використовуйте слова, речення, які сприятимуть розвитку контакту: розумію, звичайно, відчуваю, хочу допомогти.
6. У розмові з підлітком дайте йому зрозуміти, що він потрібен іншим і унікальний як особистість.
7. Недооцінка гірша, ніж переоцінка. Надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти і викликати довіру в нього.
8. Звертайтеся по допомогу, консультацію до спеціаліста, якщо вас щось насторожило в поведінці підлітка.



Комментариев нет:

Отправить комментарий